Banaanimuffin+sidrunimaitseline toorjuustukreem

Banaanimuffinid sidrunikreemiga
Banaanimuffinid sidrunikreemiga

Lauri armastab banaani. Nii palju, et need muffinid võiksid tegelikult koosneda ainult banaanist ja munast  näiteks. Aga ma siiski tegin muffinitaigna ja ega ta palju ei pirtsutanudki. Lausa mitu tükki järjest pistis pintslisse.

 

Minu jaoks llid need täitsa tavalised muffinid, aga mulle väga meeldis see hapukas kreem nende peal. Ja ma usun, et iga muffini teeb natuke isuäratavamaks üks kreemitups selle otsas. Hüüdkem siis seda nüüd cupcake’iks.. ei, minu jaoks on ta ikka muffin kreemiga.

Muffinid:

180 g jahu

1 tl soodat

soola

2 suurt küpset banaani (või 3)

100 g pruuni suhkrut

1 muna

1 tl kaneeli

80 g võid

Kuumutasin ahju 180 C. Kuna mul muffinipabereid ei olnud, siis määrisin vormi õliga.

Segasin kokku kuivained ja jätsin ootele. Kloppisin kokku muna ja suhkru, lisasin purustatud banaanisegu ja sulatatud või. Lisasin jahu nii, et oleks lihtsalt segunenud (mitte liiga kaua segada). Panin muffinivormid kolmveerand täis ja küpsetasin 20 minutit.

Sidrunikreemi tegin nõnda:

100 g pehmet võid

250 g toasooja toorjuustu

100 g suhkrut

3 spl kondenspiima

4 spl sidrunimahla.

Vahustasin võid suhkruga, lisasin juurde kondenspiima, vahustasin veel natuke ja seejärel panin juurde toorjuustu ja sidrunimahla ning mikserdasin ühtlaseks. Panin pritskotti ja tupsutasin muffinid kreemiga üle.

 

Leave a comment